Nu är det jul här i vårt hus, hoppfallara!

Godkväll och glad tredje advent på er mina små gullvippor. Idag har jag strosat runt i morgonrocken och fått extremt mycket gjort, bland annat: Gosat med min brorsson som sov här igårnatt. Är kär i den lilla filuren och kommer inte få träffa honom förns nästa år. Rensat garderoben och numera står 3 kassar fulla med kläder i källaren och väntar på vårens backluckeloppisar. Städat resrerande rum. Bakat pepparkakor. Lagat datorn. Slagit in julklappar. Tvättat tre tvättar SJÄLV. Möblerat om men sen möblerat tillbaka. Fått nytt täcke och kudde. Sytt. Segat. Är väldigt imponerad av mig själv!
 
Julen är verkligen kommen hos oss nu, bara lite snö som fattas och allt är komplett. Här är lite bilder från min tredje adventsmorgon.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0