Konfa del 1 - I kyrkan

Tänkte dela upp min konfirmations resa i tre delar - Lägret, i kyrkan och mottagningen här hemma. Börjar med alla bilder från kyrkan. Konfirmationscermonin hölls i oscarskyrkan idag. Sorligare och finare och långtråkigare är jag aldrig varit med om. Så många blandad känslor. Jag höll ett litet tal (INFÖR CA 500 PERS), spelade teater och så stod vi alla och höll om varann medans vi sjöng baby can I hold you och massa annat, men det jag nu nämnde var det finaste. Jag fick äran att bära korset in i kyrkan också.
 
Men det var inte bara så underbart som de nu låter. Vi satt på en obekväm stol i ca 2 timmar i kåpor gjorda av typ ull, lökade sönder. Och alla opersonligt kyrkligka grejer var satans trista. Men den underbara kramringen efter gjorde det så värt. Eller ja, ALLT som jag upplevt under dessa tre veckor är så värt allt. 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0