Året som 14åring (del 2)

Juni 2014 - Det räker med att jag säger två saker: Sommarlov och konfa- samt seglarläger. Sommarlovet började den 11 Juni och mjukstartades med ljusa, svala sommarkvällar med vänner. En midsommar från helvetet, dock, men allt annat väger upp för den kvällen. Här var jag glad mest hela tin, lyssnade sönder "Stolen Dance" och nervade inför konfan. Den 30 Juni bar det av, till ett helt nytt ställe, med helt nya människor jag aldrig träffat - och till en början var jag alldeles ensam.. Meeen:


Juli 2014 - Konfan varade i tre veckor, det vill säga fram till den 19 Juli. Det var tre veckor jag aldrig kommer glömma, alla säger ju så, men det ÄR verkligen så. Det är en enorm upplevelse att umgås så intimt med helt nya människor, dygnet runt, i tre veckor. Tyvärr har jag knappt någon kontakt med någon utav dem idag, men på ett sätt gör det inget. Det som händer på Vitsgarn stannar på Vitsgarn. Det är väl ödet! Eller är jag patetisk när jag säger så?


Augusti 2014 - Men vistelsen hemma efter konfan blev inte långvarig direkt. En hel dag var jag hemma innan jag lyfte 10 000 meter upp i luften (och utvecklade flygrädsla för första gången i mitt liv) mot Spanien. Där hängde jag i 4 dagar med pappa, sedan kom Abba ner och besökte oss i 11 dagar, och där efter kom Devi, Klara och Maya ner + pappas kompis. Så där var det fullt ös medvetslös i tre veckor och en MASSA shopping. Som jag ångrar något enormt idag haha.




September 2014 - Men de varma somnardrömmarna fick sitt slut och nu hade skolan kommit igång igen. Inte mycket mer än så att säga, helt enkelt.

Oktober 2014 - Har ju nyss varit så ni har koll på det mesta. Prao, spa, snygga outfits (om man är tant). ELLER JUSTE, JAG BLEV AV MED HALVA HÅRET! Bästa jag gjort.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0