Länkad & ny header

Minns ni VinterVintage marknaden jag tipsade om för ett tag sen? Hur som, idag blev jag, eller jag och ni förstås, länkad på deras event på facebook idag. Jag citerar  "En rar blogg författad av en ung vintage-entusiast!", förstår ni hur glad jag blev eller? Speciellt med tanke på att jag inte länkat min blogg någon annan stans än på instagram de senaste åren. Så undrar verkligen hur de hittat mig? Mycket ärofyllt oavsett och dagens statestik ser bättre ut än vad den gjort på länge.
 
I och med detta kände jag att det var HÖG tid att faktiskt fixa en ny fräsch header som representerar mig som den jag är idag. Om en massa andra balla vintagelovers ska kolla in mig vill man ju liksom inte skämmas? Vad tycker ni? (nu kan ni iofs inte komentera men jaja, ska fixa de nån gång hah)
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0