Lite sisådär

Folks, shoba! Tycker ni också det är superskoj när man vänder om på grejer, och sätter den man hälsar på först, och hälsningen efter? Superskoj verkligen. 5 av 5 hårnålar. Jag älskar hårnålar, skulle inte klara mig utan, därav ska börja använda det som en enhet när jag mäter omtycknings-värdet på saker och ting.
 
Jag har haft ett par bra dagar sedan sist. Eller inte bra, men uthärdliga. Fast söndagen var mer en uthärdlig, den var mycket bra. Min brors flickvän fyllde jämt och det skulle firas med pompa och ståt, väldigt mysigt faktiskt - hon hade bakat ett torn av utsökta macaroons och i gengäld fick hon av mig ett pärlhalsband från 40/50 tal. När jag skulle hem tog jag bussen i Gullmars över hela söder med en hop nostalgiska låtar spelandes i öronen. I måndags träffade jag min kära Abba, spatserade runt norrmälarstrand och talade ut. Jag övernattade även där (inte på norrmälarstrand, "tyvärr", utan hon henne) och på tisdagen var jag en äkta 1960-talare med bikupa och grafiskt mönster på koftan. Idag har dagen varit förjävlig. Tills jag träffade Nathalie, hon köpte godis och sedan promenerade vi genom Stockholm stad för att boka om våra Dramaten-biljetter. Hon är så rolig Nathalie, och även om jag verkligen inte orkar skratta så skrattar jag alltid tills jag (nästan) kissar på mig med henne, ganska lolzigt och ganska bra för det betyder ju att jag kommer leva längre.
 
Macaronsen var så fina att de förtjänar två bilder
 
Dagen till ära var jag klädd såhär (fast bilden är tagen idag, endast kläderna är detsamma som i söndags)
 
Juste, i måndags gifte jag mig!
 
Och målade svanar på skype, gissa vilken som är min?
 
1960-tals brutta deluxe!

Och så blev jag bestulen på min mobil och såhär förtvivlad var jag då
 
Men efter att jag träffat Nattis var jag såhär glad igen, tjohopp!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0