November i mitt hjärta

På instagram flödar sorgsna texter om hur grått, trist och deppigt vår Novembervärld är. Ryck upp er! Enligt mig finns det en massa skoj att se fram emot under denna månad, vissa saker kan ju även ni ta del utav:
 
Idag t.ex så ska jag och min far till Nordiska museét  och kolla på gamla, vackra kläder, smycken och prylar från svunna tider.

Den 17 November fyller jag år vilket ska firas med släktkalas både den 15 och 23 November, och den 17 ska det kalasas hos mamma på morgonen och pappa på kvällen. Oj, jag längtar!!
 
Den 20 November startar Stockholms gymnasiemässa och jag är bokstavligen, SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR taggad! Nu är det banne mig inte lång tid kvar tills livet börjar påriktigt.
 
Den 20 November är det även Teaterdags på Dramaten för mig och fnattis. Den girige ska vi se!
 
Den 22 andra November går Stockholm tunnelrun av stapeln och jag startar klockan 12!

Nu till Novembers allra största höjdpunkt (efter min födelsedag) - Vintagemarknad med vintertema på Herrängens gård. 30 November 10-16. KOM DIT HURRNI! Läs mer på facebook eventet "Winter Vintage 2014", kommer bli fantastiskt!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0