Saturday's dinner & Sunday's brunch

Har haft två måttligt trevliga dygn. Igår var Nattisfnattis hos mig ännu en gång och gjorde sig iordning inför en halloweenfest. Även jag öste på med smink och plattade mitt hår för första gången på?.. En månad kanske? Pressade ner mig själv i en kort, röd, alldeles för tajt och rätt så vulgär klänning, tog till och med på mig klackar och sen var jag redo för Halloween middag och Vendeluttan. Hon hade gjort det ytterst mysigt med en massa spindlar och apelsinpumpor och alla tre gäris var dösnygga. Efter middagen drog vi ut ett tag och sen var det bussen hem som gällde. Jag knäppte totalt två pics under kvällen och dom ska ni få se här nedan:
 

Kvällen till ära såg jag ut såhär (iofs har jag redan förklarat för er men en bild kan ni väl ta in i sinnet trots allt) JAG ÄR JÄVLIGT TRÖTT PÅ DEN SISTA BILDEN HAHAHA
 
Imorse var vi jävligt sugna på scones. Så Abba drog på förklädet medans jag gjorde en hejdundrande dukning och koka kaffe. God morgon btw!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0