Shoppingpopping

På senaste tiden har jag gått loss på Vintage & secondhand men trots det inte spenderat mer än hundra kronor? Hur fabulöst är inte det? Dessutom har jag fått en del megafina saker från min brors flickvän. Mycket praktiskt att dela smak tillsammans med någon i familjen måste jag säga, hihih.
 
Först ut, den här fantastiska blusen från Old Touch. Jag gissar på att den är från 50-talet men med lite inspiration från 20-talet. 90 kronor kostade den, väääärt!
Scarfar kan man inte få för många utav. Jag tänker som så att jag ska ha en scarf för varje dag i veckan, för har man en dålig hårdag är det bara snurra upp den till en turban, och voila!!! Den svarta kommer från Myrorna och den beiga från Old Touch.
Dessa två Vintageväskor fick jag utav min brors flickvän. ÄLSKAR DOM!
Denna badräkt fick jag utav mor min inför vår sparesa.
Igår besökte jag "Viksängens secondhand till hjälp" och fick med mig dessa tre godingar!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0