Fulle i solen.. snart träning!

Godmorgon allesamans! Jag hoppas verkligen att ni har en just god morgon, för värdret är ju fanabelt! Solsol underbara sol :D Denna dag kan jag ju bara säga att jag INTE tänker spendera inne framför datorn, och det kan jag iofs inte göra heller. Ska ha min sista söndagsträning för Carro idag, byter ju tränare samt tid imorgon. Hihi, så det känns tråkigt men spänt på samma gång. Efter träningen så ska jag iallafall pyssla lite i stallet innan jag tar bussen hem. Vi hörs då, PUSS
 
Just nu ute på baksidan av huset, första utefrullen för 2013!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Majsan

Du sprider vidare mitt ord! Fanabelt Ninus ❤👏

2013-04-21 @ 20:08:41

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0