Måndagens träning

Jag börjar med denna videoblogg och fortsätter sedan med information om passet under, eftersom videon bara la av helt plötsligt ;)
Jo, somsagt, jag fick rida en väldigt seg häst till skillnad från alla mina andra gånger där ute. Det var roligt med omväxling och en lite större utmaning, men det kanske inte kom på den mest passande lektionen. Var ju min första gång för den tränaren och det gick ju vääääldigt dåligt. 1. Jag kan inte rida "2-stegs" lätt, alltså stå upp två steg, sitt ett. Haha, riktigt jävla dålig är jag! 2. Jag fick till fattningarna super första gången, men när hon bröt av till trav så var det en riktigt jäklig ponnytrav som gjorde det nästintill omöjligt för mig att fatta ny galopp. Man måste ju sitta i fattningarna ni vet? Uschuschusch vad hemskt det var. Kände för att skjuta mig själv efteråt. Men den nya tränaren var i varje fall bra. Ett plus i allt minus :D
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0