Med Kamala

Märkte nu att jag glömt skriva att jag är med Kamala haha. Bara Bieber överallt. Nej men, idag när jag äntligen slutade skolan så drog jag hem och tog en snabb dusch för att piggna till. Som tur var så fungerade det och jag kunde dra in till stan och möta upp min skatt med ett leende :D Vi hann inprincip bara köpa varsin frapino och ta en promenad i solen innan vi tog tåget tillbaka hem. Och yesyes, nu ligger vi nyduschade i sängen och snart ska vi släcka, berätta hemlisar och fnissa. Sånt som tjejer gör? Hahah, godnatt på er med, dröm om mig! ♥
 
Just nu
Tidigare idag
Kommentarer
Postat av: Jag

Vart köpte ni de där? Altså de i sista bilden?
Svara i ett inlägg
Kram

2013-04-26 @ 16:46:00

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0