Permanenta?..

Tja babes, jag har en snabb fråga till er! Jag plattar ju mitt hår, eftersom det seriöst är en katastrof naturligt - men jag är jäkligt trött på att alltid behöva packa med plattången och såklart att behöva slita så mycket på mitt hår. Det börjar bli slitet på riktigt nu och jag måste komma på en lösning! Det som jag tycker verkar bäst är att permanenta det, alltså platt haha, inte lockigt! Det kostar en del men håller ändå i ca 3 månader så det känns
ganska så värt vad jag läst i iaf..
 
Men tänkte att jag skulle fråga min käraste läsare först. Har någon av er permanentat till platt/rakt, var det bra, hur länge höll det, slet det mycket, var & hur mycket kostade det. Skriv ner alla ris & ros ni kommer på! Let me knoooow ;) Här kommer två bilder på mig i naturligt & fixat hår. Tror ni fattar vad som är vad, haha!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0