Godmorgon/Plans

Godmorgon bloggisar! Eller godmorgon och godmorgon, jag antar att de flesta av er säkert redan är ute och hittar på en massa kul? Jag själv vaknade för bara en liten stund sen, var så skönt att sova ut så jag vet inte vad. På Cypern slutade ju frukosten serveras 10, helt sjukt om man frågar mig då människor åker dit för att ha ledigt? Haha så jag har ju inte sovit ordenligt på ett tag. Men nu när jag känner mig utvilad så har jag bestämt att göra något riktigt bra av den här dagen.
 
Planerna ser ut som så att jag blir hämtad här hemma av mami & hennes man vid 4, vi ska åka iväg och möta upp lite mer familj och vänner så ska vi käka lunch/kvällsmat på en restaurang. Min mosters pojkväns band har en spelning i Stockholm ikväll så vi ska dit och kolla. Lyssnade jätte mycket på det bandet innan min moster blev tillsamans med en av dom, så det ska bli lite kul faktiskt  
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0