My day :)

Dagen har varit super, känns riktigt bra att vara tillbaka i Sverige nu faktiskt  Idag har jag i alla fall träffat två gamla vänner jag inte sett på väldigt länge, ni som följt mig kommer säkert ihåg tiden då jag var med Isa & Carro väldigt mycket. Sen slutade vi tråkigt nog ses men nu har vi fått kontakt igen, så kul! Vi började i alla fall dagen med en gofika på Espresso House och sedan har vi bara gått runt och snackat om allt som hänt sen vi sågs sist, eftersom de var mer en ett år sen så kan ni fatta att det var en del  :) Tiden bara rusade iväg så tillslut blev det dags att åka hem. Bodde inte bakom kameran idag så de blir lite dåligt med bilder, sorry broes! Men detta har jag att erbjuda:
 
Idag bytte jag bikini och tunna tunikor mot jeans och kofta. Små kuvertväskor mot en stor handväska, och havsbrus mot bilbrum. När jag tänker på det i den vinkeln känns det lite surt att vara hemma igen.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0