Shopping från Nicosia

Köpte tre grejer i Cyperns huvudstad igår, på den grekiska sidan ifall ni undrar! Så tänkte visa er nu, shortsen är ifrån min favorit affär när man är utomlands, Bershka! Toppen hittade jag inne på en butik jag aldrig hört talas om, Tally Weijl tror jag den hette, riktigt bra och de hade en massa fint. Vet inte vart de finns men är ni utomlands just nu så kan ni ju googla upp det. Väskan köpte jag på en väskbutik, ni vet en sån där som säljer typ 100 märken, återförsäljare eller vad det heter, men vet inte vad den heter heller :) 
Kommentarer
Postat av: Stella

Åhh linnet va så fint! Jag får lite Michael Kors känsla över väskan, supersnygg!

2013-08-02 @ 20:59:58
Postat av: Majsan

Kan du ta en bild på när du har shortsen på? Är de sånna där jobbiga som åker upp i rumpan haha så de blir alldeles för korta när man går?

2013-08-02 @ 22:29:37

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0