Sista sommarlovsdagen

Godkvällers på er allihop! Nu var det två dagar sen jag bloggade, sorry for that! Men nu är jag back  Har hänt en del sen vi sågs sist. Slutet av sommarlovet har ju kommit. Så jag njutit fullt ut. Bland annat varit på bio, hängt på ung08 hela sista natten (nej jag åkte inte hem utan någon vuxen) och dansat järnet och haft sjukt kul där. Träffade en massa nytt folk och hade en superbra kväll, sommarn kunde inte slutat bättre kan jag ju säga! Igår började vi måla om rummet och idag red jag för första gången efter olyckan. Kändes bra faktiskt! Och ja.. Nu är dagen här, den fruktade dagen, den sista sommarlovsdagen :( Imorgon börjar jag skolan igen. Uschusch vad dåligt det känns! Men för att jag ska palla med det så behöver jag faktiskt en lång natts sömn. Så godnatt på er, vi hörs imorgon!
 
Bio med Isa & Carro
På uuung
Jag haha
Satt o fikade ensam innan träningen idag hahah
HAHHAHAHAHA, jag o maggan
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0