Tonight

Ikväll har det inte hänt något speciellt. Inte på hela dagen faktiskt. Solat och badat, läst en massa, fixat mig, käkat, kollat i butiker, gått hem. Typ  Livet är så enkelt här. Fast nej förresten, nu när jag skrev så kom jag på att jag trott jag blivit rånad innan vi skulle ut och äta. Mina raybans och plånbok med allt cash i var borta. Så sprang runt och var alldeles förtvivlad här på rummet i en timme innan jag hittade de båda under sängen haha. Imorgon ska jag bli detektiv och lista ut hur allt gått till. Nu ska jag sova! PUSS OCH GODNATT ♥
 
Hahah är så j*vla nöjd med den sista bilden, VS modell nästa.. Åh, jag är så fin. Ellerhur? (berättar för er varför bilderna är så kassa imorgon)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0