Canon EOS 600D

Nu är jag BACK on track en gång för alla! Gissa anledningarna? För det första så blir det ju nytt år, och nytt år ska ju innebära en nystart, trots att jag inte tycker att det är ett livsförändrande event - jag menar, om live sög 2013 så lär det inte förändras bara över en natt och lite fyrverkerier. (ja det är snott från instagram) Men det är en bra startpunkt för förändring.
 
Den andra anledningen då? Jo, jag har faktiskt plågat plånboken lite och köpt mig en systemkamera. Canon EOS 600D heter den. Och nu kommer jag ta så mycket bilder så att om jag inte har bloggen vet jag inte vad jag ska ha de till? Men det känns bra  Har dock inte kameran i handen än, men den är betald så nu väntar jag förväntansfullt på att de ska ringa ifrån Siba. Men jag kör igång med bloggen nu på en gång. PUSS
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Deduuuu

Kan inte du blogga om vad du fick i julklapp?
Kul att du ska börja blogga igen!!!!

2013-12-31 @ 14:31:23
Postat av: Ami

Äntligen är du tillbaka! :* :D

2014-01-01 @ 17:53:38
URL: http://aminilsson.blogspot.fi
Postat av: Anonym

Den där kameran är skit dålig. Du skulle köpt en Nikon kamera eller Canon 700D eller Canon 60D

2014-01-01 @ 18:56:53

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0