Åsikter om storbloggarna

Har sagt att jag ska skriva detta inlägg ett tag nu, så tycker att de är dags nu - mina åsikter om våra storbloggarna:
 
Börjar såklart med våra kära Kissiemissie, jag kan inte säga att hon är min favorit men jag hatar henne inte. Hon har faktiskt slutat upp med att hänga ut folk, komentera på bilder osv. Som vissa bloggare fortfarande gör idag haha.. Visst så ljuger hon lite mycket ibland och försöker få sitt liv att låta bättre än vad jag antar att de är, men så gör nog alla ibland?! Jag med. Tycker också hon är jävligt stark som orkar ha kvar sin blogg trots allt näthat, dessutom verkar hon rätt skön!  
Dessie - tycker hon är för mycket faktiskt. Håller fortfarande på och hänger ut folk, tex när hon komentera kissies bild med "fan vad ful hon e seriöst"? Vilken vuxen människa, som dessutom är högt uppsatt i bloggvärlden gör så år 2013? Sen allt skirk efter uppmärksamhet, nakna bilder, ljug osv - de blir ba "too much". Dock är ju människan sjukt j*vla apsnygg och de är ju obeskrivligt irriterande!
Kenza, hon är nog min förebild i allt som har med kläder och utseende att göra. Hennes texter är kanske inte de bästa men bilderna är ju bara 2 die 4 så därför läser jag. Hon har verkligen kämpat för att komma dit hon är och gjort det på ett bra satt. Sveriges stolthet är ju typ hon haha  Minns ni när jag fick den där idol bilden där de stod "next kenza", snacka om att jag blev glad över att höra det? OCH FÖRRESTEN! Nu när vi snackar Kenza så måste jag fråga - heter hon kEnza eller kInza? Jag säger KEnza, men vad är rätt egentligen?
Isabelle Strömberg - I början när jag startade zanniofsweden så var hon min absoluta favorit, hon hade typ den bästa uppdateringen, asfina bilder och hennes outfits var/är jag helt galen i. Men nu bloggar hon typ 2 gånger om dagen, publicerar samma bilder och om nu alla dessa knarkrykten om henne är sanna så hamnar hon allra längst ner på min lista.. Vad tycker ni? När hon såg ut på som på bilden nedan var hennes blogg som bäst.
  Gissa vem min favorit bloggare är då? Jo, just nu är det faktiskt Nellie Berntsson som är favoriten - självklart är de för att hon hon bloggar så mycket om hästar. Men jag tycker faktiskt hon verkar vara en fin person utöver det, för ett tag sen hatade jag henne och tyckte bara hon var en pinsam 00a. Men jag var nog bara avundsjuk. Förresten har ni läst inlägget om mobbning som hon skrivit? Det måste ni göra, GRYMT skrivet. GO NELLIE!
 
Kommentarer
Postat av: Ellen

Man säger KInza med I alltså! Jättefin blogg btw. Och du kommer säkert att bli "Next Kenza"... Du är jätte mångas förebilder och allt.<3

2013-02-27 @ 13:39:01
Postat av: Anonym

Hon heter Kenza men man uttalar det Kinza

2013-02-27 @ 15:10:26
Postat av: anonym

Du har en grymt fin blogg och är en av mina blogg förebilder förutom Foki :)

2013-03-02 @ 12:24:32

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0