Godmorgon sunshines

Det känns riktigt bra det här med nya bloggen - blir liksom på dubbelt så bra humör när jag ser min snygga design och det bästa är att jag slipper det där j*vla "Zanni". Det kommer ju ifrån mina fjortistider och har velat få bort de ur mitt liv läääänge ;) Jag vaknade tidigt imorse och låg bara kvar och drog mig ett tag, nu är jag uppe och har gjort en av mina favorit smoothies, kan ge er receptet senare? Snart så bär det ut till stallet för lite morgonmys, och senare idag ska jag iväg till ridskolestallet och gå en typ kurs där. Såååå godmorgon mina solstrålar!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg.. men vet du varför Michelle har satt lösenord på sin blogg?

2013-02-23 @ 10:32:50

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0