2 hissar och dissar

To die for bikinis - Alltså jag har velat dissa dessa bikinis ända sen jag såg de. Så fula och äckliga, ser ut som underkläder och ja, uuusch. Det som är det värsta är ju att små tjejer som jag köper sånna och visar upp sig i de ute och på bloggen. Då kan man ju fråga sig, vart är världen på väg?
 
 
Miley Cyrus - Vad hände med den söta Hannah Montana tjejen som alla älskade? Fet diss till allt idag alltså, looken, musiken, livsstilen (i alla fall det offenliga, jag vet ju inte något som de inte skrivs om)
 
 
DM Retro - Även om Dennis himself kanske inte verkar vara världens trevligaste människa så är ju kläderna underbara. Och till riktigt billiga priser! ÄLSKAR den butiken alltså! Sitter och dreglar över "Emma Dress" och en Jumpsuit på hemsidan just nu.. Eftersom de inte blev något London, Paris, Berlin och så pga olyckan så tycker jag att jag måste unna mig själv lite shopping! Så funderar på att köpa de. Jaja, stor hiss till DM retro i alla fall  
Här är kläderna jag vill köpa
Tory Burch ballerina - Jag är helt inlove i dessa ballerinas från Tory Burch. Både de svarta och beiga! Redan lovat mig själv att köpa sånna till nästa sommar! Visst är de underbara?
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0