Godmorgon sommarlovs-tisdag!

Känns fortfarande lite konstigt att det är sommarlov, trots att det redan gått ca en tredjedel, 20 dagar har gått - 50 dagar kvar. Jag har ju hunnit vara i Spanien i två veckor och levt ett riktigt sommarliv i Sverige med en massa härliga vänner ;) Så det känns ju toppen bra, men mer ska det bli!
 
I alla fall, jag har legat och dragit mig i sängen framför Gossip Girl enda sen klockan 10 imorse. Så skönt att kunna sova tills man inte "orkar" sova mer, eller hur? Jag ska nu palla mig ut i köket och äta en rejäl frukost. Har inga speciella planer idag utan ska mest ta det lugnt - skriva to-do lists till alla ställen jag ska resa till under denna månad och lägga fram lite olika outfits. Vad har ni för er sötisar?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0