Living the good life

Äntligen sitter jag framför datorn och kan blogga! Härligt.. Vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen. Cypern är fantastiskt. Värmen, det turkosblå havet och den mysiga staden. Jag och pappa trodde först det var helt dött här när vi var ute och gick igårkväll. Men helt plötsligt så liksom BOOOM och vi var på en låg gågata med en massa restauranger, butiker och människor  Inlove i det här placet alltså! IFALL jag skulle säga något dåligt om Cypern så skulle det vara värmen hahah.. Lite för varmt faktiskt, i alla fall när man är inomhus och gör sig iordning osv. Har precis gjort det nu faktiskt men känner mig värre en innan, är lika svettig som jag är efter en springtur. Har inget mer att säga just nu och jag tror ni förstår att uppdateringen inte riktigt kommer att vara den bästa undertiden jag är här. Eller?
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0