Min dag ;)

..eller gårdag om man ska vara exakt! Dagen har i alla fall varit bra, jag och Abba hängde på stan ett tag under dagen, fikade, snackade en massa giiirltalk och jag köpte en blus. Lite senare så träffade vi en kompis och vi åkte till berga, jag var dock den ända som badade men äh. Lägg även märke till att jag bara har en hand vilket betyder att jag lyckats simma ändå, till o med ut till hopptornet och så hoppade jag från 3:an hihi. När jag badat klar käkade vi och åkte typ hem sen. Haha, nu är vi hemma hos mig och ska precis sova så här får ni några snabba bilder från dagen, PUSS :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bara en hand???? :O

2013-07-17 @ 20:25:11

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0