Mina favoriter

Godmorgon snyggingar! För ni alla måste vara snyggare än mig just nu, ligger i en varm säng med Abba & Magnus, svettas och känner mig allt annat än fräcsh. Men jag bloggar innan jag hoppar in i duschen iallafall! Yeees - men, hur är det med er egentligen? Vi har inte haft så mycket kontakt sen Spanien, ellerhur? Ska bli bättre på det hurrni. Ikväll ska jag iallafall hem, och då ska ni få alla de där inlägg jag lovat er. Juste! För er som undrar vad jag gjorde igår - så var jag här hos Maggan hela kvällen. Vi gick promenader och berättade äckliga (och sanna) skräck historier. Sen lanade vi Hayday och somnade.
 
Just nu får ni bilder som är rätt gamla, från i Maj någongång tror jag haha.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0