Plans of da day

Goodmorning babes! Sovit bra? Det har jag o Abba gjort i alla fall, det är så underbart att somna när det är ljust ute och vakna på samma vis, då vet man att de liksom är sommar ;) Tänkte ta mina planer i ett snabbt inlägg nu så ni som intresserar er får veta vad jag ska ha för mig idag - jo jag Abba & mami ska åka och kolla på en superfin lägenhet jag o mamut kanske ska flytta till. Sen åker jag o Abba till henne för att hämta min laddare och sen åker jag hem igen och ska ta de lugnt och komma på vad jag ska köpa till Filippa i födelsedags present! Vad är era plaaans?
 
Just nu.. Snyggt hår va?
 Frukooost♥
Kommentarer
Postat av: Fiiinis

Jag vet vad du kan köpa. Köpa något fint som hon gillar!

2013-07-17 @ 21:26:30

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0