Svårt att ha ett toppen sommarlov..

..och samtidigt driva en bra blogg. Jag är ju ute och hittar på saker med vänner hela dagarna! Och mobilbloggning ser så fult ut :( Får försöka lösa det med fler tidsinställda! Men vissa dagar hinner/orkar jag ju inte, så då får bloggen lida. That's it. Antar att ni också är ute och gör roliga grejer såhär på sommarlovet, så de kanske inte gör så mycket? Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och göra mig iordning! Har en del grejer på schemat idag, PUSS
 
Hade ingen bild att visa just nu så jag kollade igenom datorn och hittade dessa på min webcam. Skillnad?
Kommentarer
Postat av: Ellswn

Så jävla fin där! Min förebild förut du är bra nu också bara att jag älskade zanni

2013-07-26 @ 01:34:10

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0