Ute & inne träning

Vaknade väldigt tidigt idag och tänka att det skulle kännas rätt weird och gå upp, käka frukost osv. Så jag drog på mig springskorna och gick ut på en 30 minuters powerwalk! Fick upp ett bra tempo så var lite svettig när jag kom hem, men långt ifrån så som det brukar vara efter en lika lång springtur haha. Då är jag död! ;) När jag druckit ett glas vatten så körde jag lite magövningar osv med hjälp av mina grymma workout-appar! Har tipsat om de förut men om ni glömt så är det bara att söka på "workouts" i appstore så kommer de upp, gratis är de också  
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Fiiinis

Snygga skor!
Power walk - värsta bratset!

2013-07-05 @ 16:35:08

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0