Bekännelser

Mina antal läsare har sjunkit med ca 50 unika sedan April. Jag vet, mitt fel, men jag ska göra come back snart. Promise!
Jag har någon slags tvångstanke som går ut på att jag inte kan ha på mig samma kläder, speciellt inte tröjor/kläder på överkroppen flera dagar i rad. Använder jag en tröja idag, är det helt omöjligt för mig att använda den igen inom MINST 2 veckor.
Jag har varit i 17 olika länder länder. Ifall jag räknade rätt!
Det jag är räddast för av allt är krig och människor som hatar, och uttrycker hatet på olika vis. Hat är läskigt.
I måndags fick jag veta att min mentor, som jag bara haft sen sommaren. Som varit så bra för mig och lärt mig en massor ska sluta. Jag grät som jag vet inte vad, verkligen bölade. Gör det nu nästan också, bara av tanken.
På tal om gråtande. Jag har blivit super känslig sen jag kollade på gossip girl, jag gråter så fort någon säger älska, typ.
Och på tal om Gossip girl. Jag älskar Gossip girl, ifall ni inte förstått det.
Jag har och kommer nog aldrig lockas av detta festande med alkohol. Att festa är att dansa, skratta och spåra ur med sina vänner. Having the time of Life liksom, fast med medvetandet i behåll.
Jag & Blair Waldorf fyller år på samma dag hihi!
Förra året i samma period som nu, är en av de bästa tiderna i mitt liv.
Jag älskar Sverige! Vi har världens bästa land, varför hatar alla det så mycket?
Jag har aldrig sjungit seriöst inför någon, men när jag spelat in mig tycker jag att jag låtit bra hahah. Det där var jobbigt att säga.
 
Bilden är från september förra året
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0