Glad midsommar i efterskott!

Igår var jag off ifrån bloggen.. Igen! Sorry babes, men istället för att fira midsommar så åkte jag, mamma & hennes man som nu kommit ner och kollade på hus uppe i bergen. Var riktigt jävla tråkigt och det gjorde ju inte saken bättre att jag slösade bort en hel midsommar, och dessutom såg jag alla mina vänners bilder på instagram. KULKUL! :( Och ännu värre - jag glömde önska er en trevlig midsommar! Så säger det nu, glad midsommar älsklingar, hade ni det bra igår? Vad gjorde ni?  
 
Denna dag vill jag i varje fall göra till en bättre dag än går dagen, så jag tar mitt pick & pack, drar ner på stranden och lägger mig i en solstol. Puss på er!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0