Grymmaste dagen på länge

Längesen jag haft en sån här härligt dag! Om man bortser från min morgon ;) Det bra började vid ett tiden då jag mötte Julia på Odenplan, vi skulle till Brunnsviken så vi tog bussen därifrån till Hagaparken som ni förstår. Men innan vi hoppade på bussen sprang vi in på Ica och köpte med oss lite picknic mat - vitlöksbaguette, festisar, bullar och småkakor. När vi klev ut bussen väntade en kvartspromenad oss bort till Brunnsviken, en bra promenad med tanke på vår dåliga kondition hahah! När vi kom till brunnsis började vi med att sola någon timme innan vi vågade oss ner i vattnet hehe - och så har hela dagen sett ut, sola, bada, sola, bada, äta, sola, bada :) En massa bilder har knäppts där i mellan också. För mig har sommaren redan börjat  
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0