Jag ♥ Marbella

Just nu, medans jag är i Spanien, så satsar jag mest på att skriva "vad som hände/ska hända" inlägg med mycket bilder. Är inte det det roligaste nu när jag är utomlands? Eller? Säg vad ni tycker så att jag vet, tack på förhand  Men tills dess så kör jag på med en massa bildinlägg.. Såååå, nu kom jag & mami precis upp från stranden. Mormor stannade hemma och väntade på hennes syster, mammas moster och min gammelmoster haha. Hon är en av mina favoritsläktingar och hon bor också här i Spanien, så när jag är här får vi passa på och träffas mycket. Vi ska ut ikväll allihop och njuta av Marbellas underbara nattliv, men mer om det senare. PUSS
 
 
Kommentarer
Postat av: Någon

Jag håller på inlägg med många bilder :D

2013-06-14 @ 16:38:31

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0