La Cañada + dagens

Hittills har denna dag varit grym, och jag antar att det kommer fortsätta så, alltid så här i Marbella. Men det som jag sysselsatt mig med under morgonen/dagen är inget annat än shopping i La Cañada. Vet ni vad det är? Bloggat om det varje gång jag varit här.. För er som missat vad det är så kan jag berätta att det är ett gigantiskt shoppingcenter ovanför Marbella city. Fullt av butiker, parfymdofter och shopping sugna människor :) För en shopaholic som mig är det rena rama paradiset. Sååååå jag har sprungit runt i paradiset och shoppat idag ända tills mina ben sa STOP! Är riktigt nöjd så tänkte visa er strax..  Så länge bjuder jag på dessa bilder + dagens outfit! Har på mig de nya shortsen, t-shirt från Bik Bok och glasögon som är pappas.
 
(denna bild är dock från förra året)
 
 
Kommentarer
Postat av: michoo

babe vad fiiin! skriv till mig på kik <3

2013-06-15 @ 22:03:12

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0