Let's go to the beach

..eller rättare sagt let's go home from the beach! Jag och papput hoppade på cyklarna idag vid 12 och cyklade bort mot Brunnsviken. Var verkligen en perfekt dag för det, och super varmt i vattnet! Jag simmade och dök som en fisk tills jag hoppade upp på bryggan ute i vattnet (vet inte hur jag ska förklara men ni förstår nog.) När jag torkat och kände för att plocka fram min bok och läsa lite så insåg jag att jag ju var mitt ute i vattnet på den där bryggan. Vattnet såg verkligen inte lika inbjudande ut längre hehe.. Menmen, jag hoppade trots allt i och sedan har jag legat i solen fram tills nu typ. Hur har er dag varit? Hoppas verkligen ni utnyttjat detta härliga Juni väder!
 
Jag just nu ;)
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0