Live från spanien

Äntligen här! Kan knappt förstå det, värmen, lukterna, ljuden känslan, människorna - ALLT är underbart här :) Den alldeles för långa flygresan är banne mig värt det. Hade en massa tidningar, filmer, musik och mat så det fördrev ju ändå tiden en del. Om man, som vi i denna blogg ska, vara så posetiva man bara kan! Förresten så kom jag på nu att de första två orden i detta inlägg inte riktigt är passande.. Har varit här sen klockan 6 ungefär, men aja. På den tiden har jag käkat, varit vid poolen, kollat igenom hela mormors garderob och fixat med internet i evigheter. Men nu fungerar det, thanks god! Hur är vädret i Sverige, hörde att ni har regn? Mohaha ;) 
Bilder från planet osv
 
Här hemma, vill ni att jag visar bilder på hur det ser ut här? Säg till så fixar jag!
 
 
Kommentarer
Postat av: Julia

Visa :)

2013-06-13 @ 21:56:44
Postat av: Anna

Ja, det tycker jag! :)

2013-06-13 @ 22:13:18

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0