Livet är underbart

Sitter och nynnar på "Livet är underbart" lite tyst för mig själv här ute på balkongen, för det är just vad livet är just nu - alldeles underbart :) Världens lyckorus i kroppen från morgon till kväll, vill stanna här föralltid. Men som tur är så ska jag ju iväg rätt fort när jag kommer hem, och alla ställen vi ska till kommer nog vara minst lika underbara. Men iaf! Har varit ute hela dagen fram tills nu. Vi gick med flippflopsen i handen i någon timme tills vi kom fram till Trocadero. Min favorit resturang har och kommer alltid vara, gissa varför? Jo för, det är typ som att komma hem till Maria Montazami haha. Kan ni tänka er haha? Riktigt nice ;)  Så där tog jag en Strawberry daiquiri i en av sofforna och sen gick vi ner och badade (jag badade, mamma agerade som fotograf). En riktigt galet mega super toppen bra dag, det avslutades med lite shopping också, för att bli p e r f e k t ;) 
 
HAHAH ÅH VAD FIN JAG ÄR NÄR JAG DRICKER
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0