Mot flygplatsen, marbella & mormor

Tjaaaaaaa & godmorgon älskade ni! Undra på varför jag är uppe vid denna tid en sommarlovsmorgon? Om ni missat det så drar jag till Marbella idag, min låtsaspappa ska köra oss till flygplatsen om bara ungefär en halvtimme. Jag har ingen aptit just nu så äta ska jag inte göra, men ville ha lite extra tid åt bloggningen  Är så taggad på att komma ner till värmen, och mormor såklart. Hon har internet btw så bloggning lovar jag er varje dag, morgon & kväll! Hur grymt är det inte? Vi hörs när jag anländt till flygplatsen igen, PUSSSSS
 
Lyckades helt okej med väskan ändå, kommer nog dock få en del övervikt på hemvägen heh
 Haha söt..
 
 
Kommentarer
Postat av: dani

Why so much pushup?

2013-06-13 @ 22:43:04

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0