Reseplaner i sommar

Nu är det två dagar kvar till sommarlov vilket också betyder att alla sommarens resor är på ingång.. Ellerhur? Eftersom jag och min familj älskar att resa så kommer sommaren till mestadels att spenderas utomlands. Man tackar ju inte nej  Såhär ser i alla fall planerna ut just nu:
 
13 Juni - Jag drar med Mamut ner till Marbella i la Espania, min mormor bor ju där som ni säkert vet. Där ska vi vara i 2 veckor, umgås med mormor, sola, bada, äta gott, shoppa och njuuuuta av det underbara klimatet!
 
Sen åker jag hem själv och mamma stannar där med vänner. Jag sa vara hemma i ca 1 och en halv vecka innan jag och Papi, den 11 Juli drar till LOOOONDON! Där ska vi vara i 4 nätter, är såså taggad! Vad som händer där tar jag lite som det kommer, men något som är spikat är att jag ska shoppa tills plånboken ekar tom  Det kanske ni förstod själva? HAHA.
 
Efter London är ingenting bokat ännu, vi har inte helt bestämt oss vart vi vill. Men det som är bestämt är att vi ska resa runt i olika städer i Europa. Just nu ser det ut som (hoppppaas) att det blir -  Paris, Strasbourg, Berlin och sist Lubek. Jag vill även till Köln och Fussen, men vi får se. Jag kommer blogga ifrån alla ställen jag är på, så ni lär ju märka var jag är någonstans då, hehe ;) 
 
Bilder från sist jag var i Paris
Strasbourg
 
Efter den lilla tågluffen så bär det av till CYPERN den 29 Juli! Längtar så mycket, hotellet är världsfint och stranden är att "to die for". Ett riktigt Paradis, att bara få sola och bada (och blogga ;)) i 2 veckor är nog precis vad jag kommer behöva efter min äventyrliga sommar!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0