Shopping jag inte visat

Har lite shopping jag inte hunnit visa er än. Och om jag förstått det rätt så är det många av er som tycker dessa inlägg är de bästa  Så i brist på annat att blogga om så får ni bilder här, PUSS
 
Denna fick jag i mammsi inne i hennes favorit butik här i Marbella, hon köpte en klänning och medans jag väntade där så hittade jag denna som jag blev kär i hihi. Ingen aning om vad butiken heter men jaja.
Idag när vi var på väg hem så slog det mig plötsligt att jag behövde en bikini så sprang in i närmaste butik och hittade denna. Blev kär i färgen på en gång, så jag provade den och den var som gjord för mig. Kunde inte låta bli! ;) Visst är den snygg?
Armbandet fick jag av damen i kassan när jag köpte de virkade shortsen + ett litet ängelklistermärke som hon sa att jag skulle klistra på mobilen, så att jag alltid hade änglavakt haha. Så himla söt, kärlek till sånna människor! Örhängena köpte jag idag på samma butik som bikinin.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0