Ska på dop nu!

God morgon lovers! Har ni sovit gott eller? Det har jag eftersom tanken på att vi får sommarlov om 3 dagar alltid finns med mig, även när jag sover haha   Är så lycklig! Meeeeen, man ska leva i nuet som jag brukar säga. Därför kan jag berätta för er att jag ska på dop nu, det är nästan en av mina favorit "fester" - all kärlek och glädje som finns i luften på dop smittar verkligen av sig på alla   Det ända tråkiga är att jag fortfarande har en galen verk.. Men jag får äta Alvedon under dagen så det funkar. Nu är det brått, as usal haha.. PUSS
 
Har på mig detta btw, klänning från Espania och kofta från NoaNoa. Enkelt men ändå fint om man frågar mig :)
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0