Summer fav's

1 (ovanifrån och från vänster). En superskön magtröja i spets från h&m. Enkel men ändå snygg, brukar använda den på stranden och när jag ska vara lite finare så stoppar jag in den i en högmidjad kjol eller liknande.

2. V ä r l d e n s underbaraste mjukisshorts ifrån Hollister. Använder dom jämt. Dessa köpte jag för mer än 1 år sedan så jag tror inte de finns kvar, men liknande finns.
 
3. Favorit jeans shorsten, lätt. De passar verkligen till allt. Dock så önskar jag att det "slitna" inte fanns, men älskar allt annat med shortsen så får stå ut. Det kan vara rätt ballt ibland ändå, eller?
4. Tubtop ifrån bikbok. Perfekt till alla transperanta tröjor, t ex den första jag visade. Denna är egentligen Annas, men jag har en egen, fast kritvit och inte krämfärgad. Dessa finns fortfarande kvar och tror man får dom för en 100 lapp, men inte säker.
 
5. Älskar den här färgen, vem var det som sa att gult är fult! Gult är kult ;) Detta är ifrån Bershka och jag köpte det förra året i Nerja.
 
6. Odd-molly liknande blus från Zaras barnavdelning hahah. Jätte tunn och skön, perfekt när man är utomlands och vill vara lite finare sådär men inte har cashflow i plånkan.
1 (från vänster). Miiiiin älsklings topp ifrån Vila! ALLA hade ju dessa förra året, minns ni? Jag köpte den dock i vintras när en Vila butik skulle stängas och som hade "sale out". Fast dom finns fortfarande kvar, men då får ni betala fullt pris, och inte bara 200 som jag hih.
 
2. Asball tröja från bikbok hahah. Lite festival-feeling typ, brukar använda den på stranden eller när jag ska ut på en "enklare" shoppingtur.
 
3. Har ni sett såna här förut? De finns i massa olika färger och är (som ni ser haha) ett stort tyg, man ba, K? Men det är som så att du kan göra ungefär 100 olika sorters klänningar, kjolar & toppar med ett sånt här! Tyget är siden och dom är helt underbart sköna. Man brukar kunna köpa de lite över allt när man är utomlands i varma länder, på strandpromenaden i Marbella köpte jag min. Då får man även med en lapp med instruktioner hur du kan köra med den.
 
4. Denna köpte jag för två år sedan när jag var här i Marbella med Karin, på marknaden tror jag det var. Kan faktiskt ha den fortfarande haha! Det jag speciellt gillar med denna är att det är virkat tyg där uppe. Btw, denna är som snyggast när man är riktigt brun
 
Jag får lite balkänsla av denna haha, vad tycker ni? Men den är i bomullstyg vilket ändå gör den väldigt enkel så att man liksom kan använda den när som helst. Snyggast till en jeansjacka! Fast egentligen är den faktiskt mammas hahah.. ;) 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0