Svar till ett önskemål

Fick ett önskemål av anonym om att jag skulle visa er vad jag fått för betyg i år och förra året och sen jämföra vad som blivit bättre och sämre. Så jag tänkte svara på en gång och säga att detta är ett önskemål jag tyvärr inte kan "lyssna" på. Mina betyg är något personligt och ett ämne jag är väldigt känslig i, klarar inte av att folk säger att jag är för dålig. För jag är livrädd för att inte komma in på rätt gymnasium och universitet redan nu, det är jätte konstigt men så är det. Men jag kan berätta för er att jag inte är på botten, jag är inte på topp men inte heller medel. Jag är nog lite över medel men ungefär lika många C:n som B:n. ;) 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0