Uppdatering

Tjabba, jag har överlevt denna extremt heta dag, ifall ni var oroliga vill säga ;) Idag har jag i varje fall varit på marknaden. Det var ingen förra veckan tyvärr. Jag har älskat marknaden, och alltid kommit hem med fulla händer. Men jag antar att jag blivit något dyrare i drift vilket resulterade i att jag kom hem med ett ända par solglasögon. Men det resulterade även i att jag har 16 euro kvar, vilket jag är galet stolt över haha. Innan marknaden så var jag och mamma förresten och åt den godaste frukosten i mitt liv. Nere på strandpromenaden ligger det en mysig restaurang som serverar helt sjukt goda pannkakor. Kolla in bilden så förstår ni! :) Nu ska jag fixa med bilderna ifrån igår, sen kommer en massa nya inlägg upp. PUSS
 
 
Kommentarer
Postat av: Fadern

Ända=rumpa,stjärt.
Enda=endast.

Men jag antar att jag blivit något dyrare i drift vilket resulterade i att jag kom hem med ett ända/RUMPA par solglasögon.

2013-06-24 @ 20:37:18

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0