Arg abba, våffeldagen & annat tråk

Min Abba är just nu skitsur eftersom färgningen inte riktigt blev som hon tänkt sig.. Det borde blivit lite mer skillnad, själv måste jag säga att jag är ganska lättad hahah :D Onödigt men nu har jag provat på det i varje fall! Hade ju studieadag idag så efter lite städning och läxor så tog jag bussen till Anna & Maggans skola och var med på sista lektionen. Deras lärare var sjukt underbart söt ♥ Känns nästan som om jag måste byta skola.. Haha nej men när dom slutade vid halv 4 så drog vi hemmåt - köpte med hårfärgen + lite godis och satte igång nästan direkt. När Maggan gått och jag sköljde ur håret så fixade världens bästa abba våfflor åt oss, så vi käkade de innan vi tog en snabb tripp till solariet. Fullt upp har jag alltså haft idag, men uppdateringen har väl ändå varit okej? Eller?

 
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0