Borta bra, hemma bäst

När vi kom hem så bjöd mami oss på värsta lyxfrukosten och så satt vi tillsamans och pratade om resan. Kamala åkte för en timme sen typ och så hoppade jag direkt ner i ett härligt rosa skummbad  Igår tyckte jag att att det kändes skitsurt att åka hem, och det blev lite tårar när tåget rullade ifrån Vindelns station.. Vi tröstade oss på tåget med varmchoklad och gossipgirl, så de dög ändå ;) Nu när jag är hemma iallafall, så känner jag faktiskt att det här med "Borta bra, hemma bäst" stämmer. Hihi, men nu ska jag packa upp och bara vila upp mig. Stallet ikväll & träning imorgon ju..
 
// 1. Badet // 2. Mys i kupén // 3. Honeybony och jag //
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0