För de hästintresserade:

Idag så tyckte jag att det gick okej, eller ganska dåligt faktiskt på träningen. Red Afrodite som är en extremt välutbildad dressyrhäst av vad jag märkt de 2 gånger jag ridit ett helt pass på henne. Lite för bra för mig nästan. Iallafall så tränade vi på halter idag, alltså halt på ett exakt ställe. Vi änvände oss av bommar men för mig gick det inte bra ändå. Därmot en väldigt bra övning för mig som är så slarvig med sånt - har jag en supertaggad ponny så studsar jag runt i små volter istället för att vara bestämnd och stanna. Så jag lärde mig massor! ;)  I galoppen var hon så stark att jag nästan var tvungen att lägga mig ner för att kunna samla henne. Haha.. Däremot så slutade passet otroligt bra när jag sa till Caroline - "hon är så himla duktig" "ja, eller så är det du som är bra på att rida". Hihi, sånt blir vi hästtjejer glada av och höra ska ni veta  Sånt som ni andra inte förstår!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0