Godmorgon påskafton!

Wihooo, äntligen påskafton! När jag var mindre var detta en av mina favorit högtider, haha för i här i min familj har vi alltid tagit påsken ganska "seriöst" eller hur man ska uttrycka sig.. Inte för att vi är religösa - men jag antar väl att vi älskar presenter och har världens bästa föräldrar så vi får alltid nån liten present förutom godis. Iår hoppas jag på ett thomas sabo men vi får se ;) Jag & alla syskonen käkar dock  påskmiddag och letar påskägg här hos Mami imorgon istället. Jag & min bror ska på en lång påsklunch till farfar idag och innan det så ska jag ut och vårshoppa med papput satt vi hhinner inte! Måste börja fixa mig nu innan det blir försent, GLAD PÅSK PÅ ER! :D
 
Såhär påskfint är det hos oss just nu
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0