Härlig kväll!

Åååh vilken kul kväll det varit! Mami hämtade mig i stockholm och körde mig hela vägen hit till henne. Jag packade upp och lite sånt innan Kamala kom hit, vi käkade, snackade med min familj, fixade till oss lite, tog bilder och sen skjutsa mami oss till festen/konserten. Har verkligen haft så superkul, bandet som hette "Partiet" kan nog vara ett av de häftigaste band jag sett live. VILKEN JÄKLA ENERGI!  Så grymma, har ni hört dom? Om inte så måste ni lyssna! Vi stod och dansa i jag vet inte hur länge.. Energin smittade av sig kan man lungt säga!
 
Men någongång måste det ju ta slut, så vid 12 ungefär hämtade mamma upp oss igen. Gissa vad som väntade i mitt rum då? Jo, nybäddad dubbelsäng och en flaska Amé. Min morsa, hon kan det minsan! ;) Men nu ska vi sova, snart iaf. Träning imorgon, Kamala ska med hahah..
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tröja

2013-03-24 @ 09:59:05

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0