Lär känna mig ;)

Eftersom att jag bytt blogg & märkt att jag fått en del nya läsare så måste ni ju få lära känna mig lite bättre, de äldre vet redan ganska mycket, men tror att även ni kommer få reda på nya saker - vill man komma långt, måste man va rätt personlig har jag förstått :D Iaf så tänkte jag berätta lite smaskigt skvaller om mig själv (skämt), som en början:
 
*Jag inte pupulär överhuvudtaget, inte vad jag vet iallafalll hah.. Ni verkar tro det så jag ville bara berätta att de inte är så. Jag känner mig ensam rätt ofta, men det vet jag att jag egentligen inte är, jag har mina bästavänner, och såklart fler än de, men inte som jag träffar på samma sätt.
 
*Jag har feta problem med mitt humör, sagt de förut jag vet.. Men jag vill att folk ska veta, att jag vet, och ser mig själv, jag vet vem jag är.
 
*Mitt absoluta drömyrke är kriminalpolis
 
*Jag ljuger alldeles för mycket, dock inte i bloggen. Men för mina föräldrar, ibland för vänner, små onödiga lögner som inte betyder ett piss, men som bara kommer ut liksom.. Det mår man inte bra av själv ska ni veta. Ljug inte.
 
*Jag är en såndär person som jag vet vissa tycker verkar vara självupptagen och typ festa. Sanningen är att självupptagen är det något av de sista jag är och jag har ALDRIG festat eller druckit alkohol m.m i hela mitt liv. Inte för att det vore normalt i min ålder. Men ah!
 
*JAG ÄR ETT STOLTPROBLEMBARN :D
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0