Lilsis ♥

Hello peeps, vad gör ni just i denna stund? Läser mitt inlägg antar jag :D Know you love me. Hiho nej nu skall vi ej vara sånna - jag måste skynda på detta inlägg lite efter som jag tänker krypa till sängs tidigt. Jag sover hos mammsen idag på grund av massa grejer, vi har haft en liten tisdags-lyx-myskväll. Gjort god sallad, druckit brämhults megagoa lemonad och kollat TV. Waaaow, intressangt!
 
En av anledningarna till att jag sover här är att jag träffade min fina lillasyster Matilda efter skolan (alltså vi kallar varann så). Vi har inte träffats sen förra året så det var ju kul ;) Hon har varit i florida och köpt lite presenter till mig, hade till henne med men jag måste glömt de i skolan eftersom jag inte hitta de idag.. Så de får bli julafton för henne en annan dag ;) Vi hörs imorgonbitti, kärlek till er mina små hjärtan ♥
Kommentarer
Postat av: H A N N A

så otroligt fin!

2013-03-14 @ 17:37:06
URL: http://hannahh.blo.gg

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0